اجرای طرح اضطراری انتقال آب چشمه گل گل ملکشاهی به ایلام

سرویس ایلام - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از اجرای طرح اصلاح اضطراری ورودی آب گل گل به شهر ایلام خبر داد و گفت: آب مناطقی که از این چشمه تأمین می‌شود پایدار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، پرویز ناصری با اعلام این خبر افزود: در پی مشکل عدم پایداری آب برخی مناطق شهر ایلام در هفته گذشته، با اجرای طرح اضطراری انتقال آب از مخازن ۵ هزار و ۷ هزار مترمکعبی مرکز پیام، مشکل افت فشار آب مناطق مرتفع شهر ایلام و مناطق تحت پوش چشمه گل گل حل می شود.

وی اظهار داشت: در همین راستا طرح اصلاح اضطراری آب چشمه گل گل به مخزن ۵ هزار و ۷ هزارمتر مکعبی مرکز پیام شهر ایلام و انتقال آن توسط ایستگاه پمپاژ و اجرای ۳ کیلومتر خط انتقال به مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی تصفیه خانه انجام خواهد شد.

ناصری تصریح کرد: این طرح با هدف جابجایی خط انتقال اصلی چشمه گل گل از زیر منازل مردم در ضلع کمربندی شرقی ایلام و افزایش استحصال آب از این چشمه اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

وی ضمن تاکید بر اهتمام مجموعه آبفای استان در مدیریت صحیح توزیع آب شهر ایلام تاکید کرد: این پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان مطالعه و در حال اجراست که تاکنون ۱۲ میلیارد تومان برای اجرای خط انتقال هزینه شده و با توجه به مشکلات چند روز گذشته، امیدواریم تا ۲۰ روز آینده این طرح وارد مدار شود.

مدیرعامل آبفای استان خاطرنشان ساخت: با اجرای کامل این پروژه مشکل آب مناطقی از شهر ایلام که از چشمه گل گل تامین می شود مرتفع و از آب پایدار بهره مند خواهند شد.

کد خبر 2758212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha