مرد شاهین دژی به ٣ نفر جانی دوباره بخشید

سرویس آذربایجان غربی- پنجمین اهدای عضو در استان آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۲ بنام مرحوم "محمد برمر" ۵۲ ساله اهل شهرستان شاهیندژ رقم خورد.

به گزارش کردپرس، معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی در این باره گفت: ٣ عضو بدن یک مرد ۵۲ ساله اهل شاهین دژ در ارومیه به سه نفر جان دوباره بخشید.

ناصر مسعودی با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی اهدای عضو در جامعه افزود: در عمل جراحی که در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه انجام شد، کبد و ۲ کلیه این بیمار مرگ مغزی شده به بیماران اهدا شد.

او اضافه کرد: ۲ کلیه این بیمار مرگ مغزی شده به ۲ شهروند در ارومیه اهدا شد و کبد او نیز برای اهدا به بیمارستان تبریز انتقال یافت.

مسعودی اظهار کرد: این مورد، پنجمین اهدای عضو در آذربایجان‌غربی طی سال جاری است که با تحقق این امر، تاکنون جان بیش از ۱۰ نفر نجات یافته است.

معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی با قدردانی از خانواده این فرد اهداکننده ادامه داد: خانواده مرحوم محمد برمر با رضایت دادن، زمینه خوشحالی سه خانواده دیگر را فراهم کردند که کار بسیار ارزشمندی است.

کد خبر 2758178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha