معاون اول رئیس جمهور: دولت پیگیر احیای دریاچه ارومیه است

سرویس آذربایجان غربی- معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم با تشکیل کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه و بررسی اقدامات انجام شده و اتخاذ تصمیمات مناسب با تمام توان پیگیر احیای این دریاچه است.

به گزارش کردپرس، محمد مخبر در بدو ورود به آذربایجان غربی و در جمع خبرنگاران در فرودگاه ارومیه با تبریک اعیاد قربان و غدیر افزود: پیگیری نتایج تصمیمات سفر رئیس جمهور به استان و سرعت بخشیدن به اجرای آنها و همچنین افتتاح چندین پروژه عمرانی از جمله اهداف این سفر است.

او  همچنین با اشاره به دیگر برنامه های این سفر، بیان کرد: در جلسات با نخبگان و فعالان اقتصادی و مجمع نمایندگان آذربایجان غربی، ضمن بررسی دقیق مشکلات و مسائل استان، درخصوص رفع موانع توسعه و پیشرفت آذربایجان غربی بحث و تصمیم گیری می شود.

در سفر یک روزه محمد مخبر به آذربایجان غربی که با همراهی وزیر نیرو انجام می شود، تصفیه خانه و کریدور پساب بهداشتی و همچنین چند مرکز بهداشت جدید در این استان افتتاح و به بهره‌برداری می رسد.

همچنین افتتاح پروژه گازرسانی به ۵۰ روستا و ۲۹ واحد صنعتی، افتتاح ۸۰ کلاس درس جدید در مناطق محروم استان و انعقاد تفاهم نامه ساخت ۲۵۰ کلاس درس جدید و طرح های معدنی و صنعتی با همکاری و مشارکت استانداری آذربایجان غربی، دستگاه های دولتی و وزارتخانه ها، بانک های عامل و نهادهای عمومی و انقلابی از جمله برنامه های سفر معاون اول رئیس جمهور است.

کد خبر 2757811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha