پرداخت ۷۶۰ میلیون تومان شهریه دانشجویی به مددجویان کردستانی

معاون امور فرهنگی کمیته امداد کردستان از پرداخت ۷۶۰ میلیون تومان شهریه به دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، سیدجمال زریان با بیان اینکه هم اکنون هزار و ۱۶۳ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند، گفت: طی هفته جاری مبلغ ۷۶۰ میلیون تومان برای شهریه نیمسال دوم ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دانشجویان دانشگاه های غیر دولتی پرداخت شد.

وی اظهار کرد: هم اکنون ۵۷۵ دانشجوی تحت حمایت این نهاد در دانشگاه های غیر دولتی و حدود ۵۸۸  دانشجو  نیز در دانشگاه های دولتی مشغول به تحصیل هستند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد کردستان با بیان اینکه شهریه دانشجویان تحت حمایت در مقاطع تحصیلی مختلف متفاوت است، افزود: برای دانشجویان پیام نور در مقطع کاردانی ۹۰۰ هزار تومان، کارشناسی یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و ارشد یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

زریان ادامه داد: همچنین برای دانشجویان دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی: یک میلیون تومان، کارشناسی یک میلیون و ۳۰۰ هزار، ارشد یک میلیون و ۹۰۰ و دکتری ۴ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین برای دانشجویان علمی کاربردی در مقطع کاردانی ۸۰۰، کارشناسی ۹۰۰ و ارشد یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پرداخت می شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد کردستان بیان کرد: برای دانشجویان دانشگاه های غیر انتفاعی نیز در مقطع کاردانی: ۷۰۰، کارشناسی ۸۰۰، ارشد یک میلیون و ۶۰۰ هزار و دکتری یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پرداخت می شود.

زریان با بیان اینکه به دانشجویان دانشگاه های دولتی کمک هزینه تحصیلی  پرداخت می شود، گفت: برای این دانشجویان در مقطع کاردانی ۹۰۰، کارشناسی یک میلیون و ۲۰۰، ارشد یک میلیون و ۷۵۰ و دکتری ۳ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی پرداخت می شود.

وی اظهار کرد: از تعداد دانشجویان تحت حمایت ۲۸ دانشجو جزو طلاب علوم دینی هستند که به این مددجویان در مقطع سطح یک حوزوی ۹۰۰، سطح ۲ یک میلیون و ۲۰۰ هزار، سطح ۳ یک میلیون و ۷۵۰ هزار و سطح ۴ سه میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی پرداخت می شود.

کد خبر 2757313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha