بهار امسال ٢٠ حلقه چاه غیرمجاز در مهاباد پلمب شد

سرویس آذربایجان غربی- جانشین مدیر منابع آب مهاباد از مسلوب المنفعه نمودن ۲۰ حلقه چاه غیرمجاز در سه ماهه ابتدایی سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کردپرس، خالد رحمانی، در جلسه بررسی عملکرد و هماهنگی اکیپ‌های گشت و بازرسی اظهار کرد: در مدت سه ماهه‌ اول سالجاری با تلاش کارکنان و اکیپ گشت و بازرسی این مدیریت حدود ۲۰ حلقه چاه غیرمجاز واقع در حریم آب شرب روستاها با رضایت مالکین مسدود و ۴ دستگاه حفاری غیر مجاز کشف و ضبط و توقیف شد.

او افزود: باتوجه به شروع فصل تابستان و کم‌آبی در سطح کشور و منطقه و اینکه حفاظت و صیانت از آبهای زیرزمینی و سطحی از وظایف شرعی و قانونی و اصول کاری شرکت و تمامی همکاران است.

رحمانی تاکید کرد: در حوزه آب زیرزمینی شناسایی چاهها و دستگاههای حفاری غیرمجاز، انسداد چاههای واقع در حریم آب شرب، پایش انسداد و در حوزه آب سطحی تصرفات حریم و بستر، تخلفات آب سطحی شامل توقیف موتور پمپ‌های غیرمجاز، جلوگیری از انتقال غیر مجاز آب را از اولویت برنامه کاری شبانه‌روزی این مجموعه قرار دارد.

جانشین مدیر منابع آب مهاباد گفت: اهتمام و لزوم دقت و برخورد جدی با متخلفین با همکاری مراجع محترم انتظامی و قضایی ضروری است.

کد خبر 2757274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha