امداد رسانی و جست و جوی کوهنوردان در تکاب و ارومیه

سرویس آذربایجان غربی- سرپرست هلال‌احمر استان آذربایجان‌غربی از امداد رسانی به کوهنورد مصدوم شده در ارتفاعات بلقیس تکاب و عملیات جست و جوی یک مفقودی ارتفاعات ارومیه خبر داد.

به گزارش کردپرس، حمید محبوبی در این باره افزود: طبق گزارش واصله به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان مبنی بر مصدومیت یک کوهنورد در ارتفاعات بلقیس تکاب یک تیم امداد و نجات از شعبه تکاب به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: تیم های اعزامی بعد از حضور در محل حادثه، زن کوهنورد که دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا و گرفتگی عضلانی شده بود را بعد از انتقال به پایین دست و اقدامات اولیه لازم، با رضایت خود تحویل خانواده وی دادند.

 سرپرست هلال‌احمر آذربایجان‌غربی همچنین از جست و جوی یک مفقودی خبر داد و گفت:  طبق گزارش واصله به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان در ساعت ۲۱:۲۲ دقیقه جمعه مبنی بر مفقودی یک آقا در کوه کاظم داشی شهرستان ارومیه  تیم امداد و نجات پایگاه گردنه قوشچی و تیم واکنش سریع استان به محل حادثه در روستای گورچین قلعه اعزام شدند.

او بیان کرد: تیم های اعزامی بعد از حضور در محل حادثه، و طی مسافت جهت جستجوی فرد مفقودی پس از ۲ ساعت وی را پیدا کرده و پس از کنترل علایم حیاتی و اقدامات کمکهای اولیه به پایین کوه انتقال داده و به خانواده  تحویل داده دادند.

کد خبر 2757148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha