«شاهو» پیشتاز در فعالیت های اجتماع محور / سابق حسینی

سرویس کرمانشاه _ سابق حسینی شهردار شاهو و دانش آموخته برنامه‌ریزی گردشگری و از صاحب نظران مطرح این حوزه، در مطلبی به آثار مثبت برگزاری رویدادهای گردشگری اجتماع محور در شهر شاهو نقش آن در توسعه پایدار این بخش پرداخته است.

خبرگزاری کردپرس _ خوشبختانه در چند مدت اخیر شاهد مشارکت خوب مردم و دستگاههای ذیربط در برپایی رویدادها و فعالیتهای اجتماع محور هستیم و تدوام این روند امید بخش توسعه شهر شاهو در بخش های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی خواهد بود.

همکاری موثر مردم در برنامه ریزی و اجرای رویدادهای گردشگر پذیر و حمایت و پشتیبانی مسئولین منطقه ضمن معرفی ظرفیت های کمتر شناخته شده شهر، انگیزه توسعه این امور را به عنوان رویکردی نو در برنامه ریزی های توسعه ای  بیش از پیش نموده است.

«شاهو» پیشتاز در فعالیت های اجتماع محور / سابق حسینی

این استقبال ارزشمند که عموما برخاسته از فرهنگ اصیل منطقه در کار گروهی است موجب تقویت زیرساختهای  توسعه ای و نهایتا افزایش رفاه اجتماعی و  کیفیت زندگی مردم خواهد شد.

امیدوارم با اتکا به ابعاد متنوع برنامه ریزی اجتماع محور شاهد افزایش درآمد و اشتغال شهروندان، رونق وضع اقتصادی، بهبود زیرساختها، خلق بازار های جدید برای محصولات و خدمات، ارتقائ سرمایه انسانی و اجتماعی، افزایش مهارتها و توانمندیها، توسعه کسب و کارهای مردم محور، انسجام اجتماعی، کاهش مهاجرت، بهبود سلامت محلی، حفظ و ترویج فرهنگی بومی، میراث تاریخی، منابع طبیعی و بهبود درک رابطه بین محیط زیست و توسعه پایدار اقتصادی باشیم.

کد خبر 2757071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha