سخنگوی جنبش نسل نو: حزب دمکرات کردستان و اتحادیه میهنی به جای دفاع از حقوق مردم بر سر کرسی کمیسیون با هم دعوی می‌کنند

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ سخنگوی جنبش نسل نو اعلام کرد: در طول 32 سال یکبار دیده نشد که نمایندگان احزاب دمکرات و اتحادیه میهنی بر سر حقوق مردم دعوی کنند در مقابل، اکنون بر سر یک عضو کمیسیون دعوی راه انداخته‌اند.

به گزارش کردپرس به نقل از NRT، هیمداد شاهین سخنگوی جنبش نسل نو در این باره گفت: « 32 سال است دولت حزب دمکرات کردستان و اتحادیه میهنی در حق مردم ظلم می‌کنند و مدت 5 سال است که حقوق پرداختی و برق و خدمات بهداشتی را برای مردم فراهم نکرده‌اند .

وی اشاره کرد: با اینکه مردم کردستان صدها مشکل دارند اما دیده نشده است که نمایندگان این دو حزب بر سر حقوق مردم با هم دعوی کنند با این همه اکنون بر سر یک عضو کمیسیون دعوی راه انداخته‌اند.

وی گفت: به راستی که حزبی بودن در نزد حزب دمکرات و اتحادیه میهنی تنها به معنی تامین منافع حزبی خودشان است نه ناراحتی و منافع مردم.

این اظهارات به دنبال آن می‌آید که به دلیل وجود اختلافات بر سر فعال کردن کمیسیون انتخابات اقلیم کردستان میان نمایندگان اتحادیه میهنی و حزب دمکرات در پارلمان کردستان درگیری پیش آمد و حزب دمکرات ادعا دارد که کمیسیون فعال شده است و اتحادیه میهنی هم این امر را قبول نمی‌کند.

کد خبر 2756026

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha