ارومیه آماده برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی

سرویس آذربایجان غربی- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: استان و شهر ارومیه آماده برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی است و تماشای مسابقات برای علاقه مندان رایگان خواهد بود.

به گزارش کردپرس، سجاد بیرامی افزود: از سوم خردادماه ارومیه میزبان مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی است و فضای این شهر به عنوان میزبان مسابقات و فضای تبلیغی و اطلاع رسانی به بهترین شکل برای این رقابت‌ها درحال آماده‌سازی است.

او گفت: در سی و چهارمین دوره این مسابقات تمامی تدابیر لازم برای معرفی این مسابقات، تیم‌های شرکت کننده و برنامه مسابقات از طریق رسانه‌های کشوری و استانی انجام گرفته و از سوم خردادماه که تیم‌ها به شهر ارومیه وارد خواهند شد تمامی امکانات بطور کامل و بی نقص در حوزه‌ها و کمیته‌های مختلف آماده این میزبانی هستند،

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: ٣ هتل آنا، پارک و دیاکو در ارومیه برای استقرار همه عوامل مسابقات در نظر گرفته شده و این هتل‌ها آماده میزبانی با تمام امکانات هستند.

بیرامی اضافه کرد: سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه نیز طی چند روز آینده و قبل از آغاز مسابقات تجهیز خواهدشد و سالن خانه کشتی ارومیه در مجموعه ورزشی تختی و سالن سه هزار نفری شهیدان آهندوست نیز برای تمرین تیم‌ها در نظر گرفته شده که سالن خانه کشتی به عنوان یکی از سالن‌های با کیفیت کشتی کشور آماده است و سالن سه هزار نفری نیز تا لحظه ورود تیم‌ها آماده خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: تا به این لحظه حضور تیم‌های ۶ کشور خارجی (گرجستان، ارمنستان، روسیه، عراق، افغانستان و قزاقستان) و نیز ۱۵۰ کشتی‌گیر از کشورمان در اوزان مختلف حضور خواهند داشت و تیمی نیز از استان آذربایجان‌غربی در قالب چهار کشتی‌گیر از استان و چهار کشتی‌گیر از استان‌های همجوار در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

دکتر بیرامی گفت: میزبانی این رقابت ها برای اولین بار در استانی غیر از تهران، مازندران و کرمانشاه آنهم به استان آذربایجان‌غربی در شمال غرب کشور اعطا شده است.

دکتر بیرامی در پایان گفت: این مسابقات رایگان بوده و علاقمندان می‌توانند در روزهای ۴ و ۵ خرداد صبح و بعدازظهر در سالن ۶هزار نفری غدیر ارومیه برای تماشای مسابقات حضور یابند.

کد خبر 2755860

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha