کنترل کامل بارزانی ها بر حکومت اقلیم کردستان عراق

سرویس جهان- وینثروب راجرز با اشاره به اینکه سفر مقامات خارجی به اقلیم کردستان در دیدار با بارزانی ها، (مسعود، مسرور و نچیروان بارزانی) خلاصه می شود از کنترل کامل رهبران حزب دموکرات کردستان عراق بر حکومت در اقلیم کردستان خبر داد.

به گزارش کردپرس، وینثروب راجرز، کارشناس مسائل کردهای عراق بر این باور است مقامات اقلیم کردستان عراق از سایر احزاب به جز حزب دموکرات کردستان عراق، عملا قدرتی ندارند و حکومت اقلیم کردستان عراق در کنترل رهبران حزب دموکرات کردستان عراق از خاندان بارزانی است.

او در رشته توییت هایی با انتشار گزارشی از دیدارهای اخیر مقامات خارجی و دولت عراق با مسعود بارزانی، رهبر حزب دموکرات کردستان عراق، مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان عراق و نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق نوشت: مهم ترین دیدارهای مقامات خارجی در اقلیم کردستان عراق ملاقات با این مقامات از خاندان بارزانی است.

این کارشناس مسائل کردها که مقاله دو ماه پیش او در مجله فارن پالسی و هشدارش نسبت به خطر فروپاشی اقلیم کردستان خشم حکومت اقلیم کردستان را برانگیخت، تاکید کرده است با این که برخی احزاب دیگر مانند اتحادیه میهنی و جنبش تغییر در حکومت اقلیم کردستان شراکت دارند، اما این رهبران حزب دموکرات کردستان هستند که ملاقات های مهم با مقامات خارجی را انجام می دهند.

کد خبر 2755373

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha