خطراتی که ساختار اقلیم را تهدید می‌کنند هنوز وجود دارند

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ یک مسئول آگاه اتحادیه میهنی کردستان با بیان اینکه خطر بزرگی اقلیم کردستان را تهدید می‌کند افزود: هنوز خطراتی که ساختار اقلیم را تهدید می‌کنند وجود دارند، تنش‌ها و اختلافات سیاسی هم ادامه‌ دارند.


به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس: «عدنان مفتی» عضو شورای عالی سیاسی و منافع اتحادیه میهنی به یکی از رسانه‌های پارتی گفت:«باید همه‌ی جناحها با هم دولت اقلیم را قدرتمندتر کنند و بتوانند در مقابل تهدیداتی که وجود دارند قرار بگیرند، خطرات را  احساس کنند و در حفظ ساختار اقلیمی که همه ما به آن افتخار کنیم، کوشا باشند.»
وی گفت:«حزب دمکرات و اتحادیه میهنی کردستان باید با همکاری هم، حامی یکدیگر باشند، و با قدرت در مقابل سختیها و دشواریها قرار بگیرند و نسبت به مشکلات اقلیم بی توجه نباشند. مبارزه با فساد کار آسانی نیست.»
عدنان مفتی همچنین اذعان داشت که لازم است مقامات کرد خطرات را احساس کنند و درک درستی از این خطرات -که ساختار اقلیم را تهدید می‌کنند- داشته باشند. جناحهای سیاسی هم در روابط خود با یکدیگر بخصوص در رابطه با موضوع انتخابات اختلاف دارند.
به عقیده‌ی وی در هر چهار منطقه کردستان دشمنان زیادی وجود دارند که در پی از بین بردن کردها هستند، از این رو لازم است کردها قوی‌تر باشند تا در مقابل آنها قرار گیرند، این به واسطه‌ی همزیستی و صلح و یکصدایی ممکن خواهد بود. بر این اساس، همه احزاب باید در مقابل جناحی که قصد برهم زدن همزیستی موجود میان اقلیتها و آیینهای مذهبی را دارد، قرار بگیرند.

کد خبر 2755136

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha