عضو شورای عالی سیاسی و منافع اتحادیه میهنی: تلاشی در کار است تا ساختار اقلیم کردستان ازبین برود

سرویس عراق واقلیم کردستان_ یک عضو شورای عالی و منافع اتحادیه میهنی با بیان این کەبرقراری سیستم دو اداره ای به نفع هیچ کسی نیست و هیچ جناحی از آن بهره‌مند نمی‌گردد افزود:«اکنون که سختی‌های پیش روی اقلیم کردستان به اوج خود رسیده‌اند تلاش در کار است تا ساختار اقلیم از بین برود.»


به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس، «حاکم قادر محمدجان» عضو شورای عالی سیاسی و منافع اتحادیه میهنی در جریان دیدارش با اتحادیه سندیکاهای کارگری کردستان شاخه سلیمانیه اعلام کرد: هم اکنون زمان انجام وظیفه از قبل تعیین شده دولت اقلیم کردستان است که چارەای برای تامین حقوق و امکانات رفاهی و زندگی شهروندان بیاندیشد؛ نه اینکه جریانهای سیاسی در راستای تشدید تنشها و شکستن دست‌های یکدیگر فعالیت کنند؛ زیرا این امر هم به ضرر خودشان است و هم مردم کرد تاوان آن را می‌دهند.
دولت باید درآمدهای خود را جمع‌آوری کند و به فکر قطع کردن یا بە دیون سپردن حقوق کارمندانش نباشد.
وی گفت:«در طول تاریخ هرگز ملت کرد از اختلافات داخلی سودی نبرده است و هیچ جناحی از دشمنی متقابل بهره‌مند نشده اند. حالا که مشکلات اقلیم به نقطه اوج خود رسیده است تلاشی در کار است تا ساختار اقلیم از بین برود. بدنبال فرصتی برای برقرای سیستم دو ادارەای و عبور از یکدیگر و از بین بردن پیکره (ساختار) اقلیم اشتباه بزرگی است».
وی اضافه کرد: اقلیم کردستان اقلیمی قانونی است و برعکس باید همه از خودگذشتگی نشان دهند و با روحیه‌ای میهن پرستانه و با اتحاد در راستای مطالبات ملت کرد فعالیت کنند.

کد خبر 2755122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha