یک کریدور انسانی باید بین لبنان و مدیریت خودگردان ایجاد شود

سرویس سوریه - «بدران چیا کرد» رئیس دایره روابط خارجی مدیریت خودگردان اعلام کرد که با توجه به تشدید فشارها بر پناهندگان سوری ساکن در لبنان، آنها آماده استقبال از این پناهجویان هستند و خواستار ایجاد یک کریدور انسانی به منظور انتقال این پناهجویان به مناطق مدیریت خودگردان توسط سازمان ملل شد.

به گزارش کردپرس، مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه با توجه به تشدید فشارها بر پناهندگان سوری ساکن در لبنان صبح امروز اعلام کرد که آماده استقبال از این پناهجویان است و از سازمان ملل متحد خواست تا یک کریدور انسانی به منظور انتقال این پناهجویان به مناطق مدیریت خودگردان ایجاد کند.

به نوشته شبکه روناهی، «بدران چیاکرد» رئیس مشترک دایره روابط خارجی مدیریت خودگردان اعلام کرد که در چارچوب ابتکار ارائه‌شده توسط مدیریت خودگردان در تاریخ ۱۸ آوریل، آنها آماده پذیرش و استقبال از پناهجویان سوری ساکن در لبنان هستند.

بدران چیا کرد از سازمان ملل متحد تقاضا کرد تا به نقش خود در این زمینه عمل کند و یک کریدور بشردوستانه بین لبنان و مناطق مدیریت خودگردان باز کند تا پناهندگان سوری بتوانند به مناطق مدیریت خودگردان وارد شوند.

بدران چیا کرد همچنین تایید کرد که اقامت پناهجویان سوری در لبنان با توجه به شرایط موجود آنها با معیارهای انسانی منطبق نیست.

کد خبر 2755030

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha