رسانه وابسته به مسروربارزانی مدعی شد: تلاش برای ترک اعتیاد بافل طالبانی در یکی از بیمارستانهای آلمان

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ یک منبع آگاه از هیئت رئیسه اتحادیه میهنی اعلام کرد: بافل طالبانی رئیس مشترک اتحادیه میهنی در اروپا به سر می‌برد و مدت ۱۵روز است در بیمارستانی در آلمان بستری شده است.

به گزارش کردپرس به نقل از باسنیوز: یک عضو از هیئت رییسه اتحادیه میهنی کردستان اعلام کرد : چندروز است که بافل طالبانی رئیس مشترک اتحادیه میهنی برای درمان در خارج از کشور است که شواهد نشان می‌دهد در یکی از بیمارستانهای آلمان بستری است. این بار مدت ۱۵روز است  که برای درمان اعتیادش بستری شده است.
همین منبع اعلام کرد که اخیرأ هم سم زدایی(تعویض خون) انجام داده است که پس از بازگشت به کردستان تبلیغات دینی را آغاز و چندین کلوپ شبانه را تعطیل کرد، اما بعد از مدتی دوباره به اعتیاد روی آورد که این بار بخاطر جلوگیری از پیشرفت علایم اعتیاد وی، و اینکه مردم از این قضیه بویی نبرند، او را  برای درمان به اروپا برده‌اند.
براساس تحقیقات باسنیوز حدود ۲۰روز است که بافل طالبانی هیچگونه فعالیتی در صفحه رسمی خود در فیسبوک انجام نداده است آخرین فعالیت وی در تاریخ ۸آوریل بوده است .همچنین دیدارهای اتحادیه میهنی که همیشه با ریاست وی انجام گرفته‌اند این بار توسط «رفعت عبدالله» صورت گرفت و جلسات خود را با عمار حکیم برگزار کردند.

 

کد خبر 2754926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha