تخریب 30 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه از انجام 30 مورد قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز و اعاده وضع به حال سابق در اراضی کشاورزی شهرستان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش کردپرس؛ کامران کریمی در این خصوص اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ ڪاربری اراضی زراعی و باغ ها تعداد 30 فقره آلاچیق ـ  سکو ـ فنس کشی ـ دیوار کشی ـ محوطه سازی  و ابنیه های غیر مجاز در مورخ 21 فروردین ماه 1402 در دهستان سراب نیلوفر ـ  روستای کهریز الهیه در اراضی کشاورزی شهرستان کرمانشاه قلع و قمع شد.

 وی با قدردانی از دستگاهایی که در انجام کم قلع و قمع همکاری داشته اند؛ اظهار کرد: با جدیت در راستای پدیده زمین‌خواری و همچنین تغییر ڪاربری اراضی ڪشاورزی و باغات برخورد خواهد شد و این رویه ادامه خواهد داشت.

کریمی با هشدار به احداث کنندگان بنا در اراضی کشاورزی، به مردم توصیه کرد از خرید ملک های بدون مجوز که در اراضی زراعی و باغی هستند خودداری کرده و در دام کلاهبرداران و سودجویان قرار نگیرند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه افزود: مردم کرمانشاه هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی را می‌توانند از طریق تلفن ۱۳۱ اطلاع دهند تا از سود جویی ‏برخی افراد و تخریب اراضی ارزشمند کشاورزی که ضامن امنیت غذایی جامعه است جلوگیری شود.‏

کد خبر 2754439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha