حمله تند اتحادیه میهنی کردستان به مسروربارزانی

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ فراکسیون اتحادیه میهنی کردستان علیه مسروربارزانی بیانیه شدیدالحنی منتشر و اعلام کرد: گناه اتفاقات وبرهم زدن همبستگی خاک و مردم کردستان بر عهده شخص مسروربارزانی است و اعلام کرد: در همین حال بیانیه شخصی به نام جوتیار عادل را به شدت محکوم می‌کنیم.

به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس؛ فراکسیون اتحادیه میهنی کردستان اعلام کرد: گناه اتفاقات وبرهم زدن همبستگی خاک و مردم کردستان بر عهده شخص مسروربارزانی است.
در بیانیه فراکسیون اتحادیه میهنی در پارلمان کردستان نوشته شده حمله به فرودگاه سلیمانیه را به شدت محکوم می‌کنیم و معتقدیم که انجام این حملات علاوه بر هدف قرار دادن آرامش شهر سلیمانیه نقض صریح حاکمیت عراق و اقلیم کردستان است.
در همین حال بیانیه شخصی به نام جوتیار عادل (سخنگوی دولت)را به شدت محکوم می‌کنیم ،قبل از هرچیز انتشار این بیانیه بی احترامی به نهادهای دولتی اقلیم است این نوع برخوردهای غیرمسئولانه به نفع کسی نیستند بلکه شخص خود رییس دولت اقلیم در این باره مسئول است که بجای محکوم کردن این تعرض به فرودگاه سلیمانیه آن را توجیه می‌کند، ما این حادثه را اتفاقی خطرناک می‌دانیم که هدف آن عمیق‌تر کردن اختلافات و برهم زدن همبستگی مردم است.
 

کد خبر 2754408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha