مسمومیت دانش آموزان این بار در پیرانشهر!

سرویس آذربایجان غربی- عصر روز گذشته تعدادی از دانش آموزان شیفت بعد از ظهر مدرسه دخترانه المهدی پیرانشهر با علائم مسمومیت و به دو بیمارستان این شهر منتقل شدند.

به گزارش کردپرس، روز ١٦ فروردین ماه تعدادی از دانش آموزان شیفت بعد از ظهر مدرسه دخترانه المهدی پیرانشهر دچار مسمومیت شده و به بیمارستان های این شهر منتقل شدند.

بیشتر دانش آموزان بصورت سرپایی مداوا و مرخص شدند و چند نفر هم بعد از مداوا شب چهارشنبه ترخیص شدند.

گفته می شود؛ علت این بدحال شدن توسط مسئولان در دست بررسی است.

پیشتر هم ١٤ فروردین در اولین روز آغاز به کار مدارس بعد از تعطیلات عید نوروز، تعدادی از دانش آموزان مدرسه ایی دخترانه در شهر محمدیار نقده مسموم شده و آموزش و پرورش هم این موضوع را تایید کرد.

روند سریالی مسمومیت ها در آذربایجان غربی رای اولین بار ١٣ اسفند سال گذشته در ارومیه رخ داد و طی آن در یکی از مدارس این شهر ۲۸ نفر از دانش آموزان و ۳ نفر از کادر مدرسه با علایم سر درد و سرگیجه به وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

فردای همان روز و در ١٤ اسفند، در جریان مسمومیت های مشکوک و سریالی دانش آموزان و دانشجویان در ایران، اینبار مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ ارومیه از مسمومیت ۱۱ دانش‌آموز و یک کادر در هنرستان عسگری ارومیه خبر داد.

١٥ اسفند نیز مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد اعلام کرد: تعدادی از دانش آموزان یک مدرسه دخترانه در شهر گوگ تپه، از توابع این شهرستان بدحال شده و به بیمارستان امام خمینی مهاباد منتقل شدند.

بعد از آن هم جسته و گریخته اخباری از مسمومیت دانش آموزان در بوکان، خوی، تکاب و ... اعلام شد.

کد خبر 2754242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha