ماه رمضان فرصت ارزشمندی برای انفاق و نیکوکاری است

سرویس ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای انفاق، نیکوکاری و کمک به نیازمندان است و همه باید از این فرصت ارزشمند برای کمک به هم نوعان بهره گیری کنیم.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت الاسلام کریمی تبار در مراسم افطاری و اطعام تعداد ۲۵۰ مددجوی کمیته امداد استان که با حضور مدیرکل کمیته امداد استان،جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین«ع» و تعدادی دیگر از مسئولان در مصلی شهر ایلام برگزار شد بیان کرد: در روایات اسلامی کمک و دستگیری نیازمندان و اطعام فقرا از بهترین امورات برشمرده است و انتظار می رود افراد خیر و نیکوکار از فرصت ماه مبارک رمضان برای کاستن از مشکلات نیازمندان استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این آیین گفت: در نخستین برنامه اطعام مددجویان شهرستان ایلام خانواده های مددجو و ولی نعمت مهمان سفره مقام معظم رهبری و نماینده ولی فقیه در استان ایلام شده اند که هم برای کمیته امداد و هم مددجویان متبرک و مایه خیر و برکت است.

رضا طاهری با عنوان اینکه در این برنامه ۲۵۰ مددجو به میزبانی نماینده ولی فقیه در استان افطار و اطعام می شوند به همه خانواده های مددجوی حاضر در این برنامه افطاری سبد معیشتی به ارزش بیش از یک میلیون تومان اهداء شد.

وی ادامه داد: در رمضان امسال در راستای کمک به خانواده های مددجو و نیازمند برنامه های متنوعی از جمله پویش اطعام مهدوی، توزیع سبدهای معیشتی، توزیع غذای گرم، حامی یابی برای کودکان یتیم و نیازمند و برنامه مفتاح الجنه تدارک دیده شده است.

کد خبر 2754187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha