اسکان 3262 مهمان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان گفت: از ابتدای فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان استان (۲۸ اسفند) تا پایان روز دوم فروردین، بیش از سه هزار مهمان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش و اسکان داده شدند.

به گزارش کرد پرس، عیسی رحیمی گفت: بر این اساس بیش از ۸۸۲ خانوار شامل سه هزار و ۲۶۲ نفر در مدارس تحت پوشش استان، پذیرش شده و اسکان یافتند.

وی افزود: ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ فعالیت داشته و پذیرای فرهنگیان و مسافران نوروزی در قالب ۹۰ مدرسه و ۶۶۸ اتاق با سطوح ویژه، الف، ب و ج است.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: سامانه اینترنتی اسکان مهمانان فرهنگی از ۲۰ اسفند آماده پذیرش و ارائه خدمات رزرواسیون به مراجعین بوده و فرهنگیان می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی استان به نشانی http://eskan.medu.ir  نسبت به تعیین زمان و مکان اسکان خود اقدام کنند.

رحیمی با بیان اینکه از تعداد ۶۶۸ اتاق قابل اسکان، ۲۶۸ مورد آن قابلیت رزرو اینترنتی دارد که فرهنگیان می توانند نسبت به رزرو این اتاق ها اقدام کنند، ادامه داد: همچنین از ۲۸ اسفند جاری تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ تعداد ۱۱ خانه معلم با ۴۳۰ تخت آماده پذیرش مسافران نوروزی است.

کد خبر 2753800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha