درخشش پینگ پنگ بازان کردستانی در رقابت‌های آزاد جهانی کانتندر

پینگ پنگ بازان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی آزاد جهان «کانتندر» به میزبانی شهر سلیمانیه اقلیم کردستان عراق خوش درخشیدند.

به گزارش کرد پرس، مسابقات تنیس روی میز آزاد جهانی کانتندر با حضور ورزشکاران ۱۰ کشور از روز ۲۷ اسفند ماه به میزبانی کشور عراق و در شهر سلیمانیه اقلیم کردستان آغاز شده و تا یکم فروردین ماه ادامه داشت.

تیم تنیس روی میز کشورمان با ۲۴ ورزشکار در این مسابقات حضور پیدا کرده است و تا روز دوم توانسته شش مدال رنگارنگ را کسب کند.

استان کردستان با شش نماینده در قالب تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در این رقابت ها حضور پیدا کرد و توانست یک مدال زرین طلا و دو نشان نقره و یک برنز را کسب کند.

«پاکزاد رحیمیان» نماینده شایسته کردستان در رده سنی یازده سال با غلبه بر تمامی حریفان خود با اقتدار عنوان قهرمانی را کسب کرد و صاحب گردن آویز طلا شد و در رده سنی سیزده ساله ها نیز با ایستادن بر سکوی سوم یک مدال برنز را تصاحب کرد.

همچنین «سامران کریمی» دیگر نماینده کردستانی تیم ملی تنیس روی میز ایران در رده های سنی ۱۷ و ۱۹ ساله ها عنوان دوم و دو نشان نقره را به خود اختصاص داد.

گفتنی است؛ «کیانوش پیمان» مربی کردستانی نیز همراه با تیم ملی تنیس روی میز ایران در مسابقات آزاد جهانی کانتندر عراق حضور دارد.

کد خبر 2753788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha