کشته‌شدن یک عضو داعش در درگیری مسلحانه با SDF در شرق دیرالزور

سرویس سوریه-در درگیری مسلحانه نیروهای دموکراتیک سوریه با گروه داعش در شرق دیرالزور یک عضو داعش کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.

به گزارش کُردپرس، روز گذشته در جریان درگیری مسلحانه میان نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF) و عناصر داعش در حومه شرقی دیرالزور در شرق سوریه، یک عضو گروه داعش کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.

یک منبع نظامی در نیروهای دموکراتیک سوریه در شهر الزر در ۳۵ کیلومتری شرق دیرالزور به رسانه‌های شمال سوریه گفت، نیروهای شورای نظامی دیرالزور در شهر الزر در حومه شرقی دیرالزور با افراد مسلحی که قصد داشتند یک نقطه نظامی نیروهای دموکراتیک سوریه را هدف قرار دهند درگیر شدند.

این منبع افزود:در این درگیری که حدود یک ساعت به طول انجامید، افراد مسلحی حضور داشتند که که در ۱۰ فوریه یک نقطه نظامی نیروهای شورای نظامی دیرالزور را هدف قرار داده بودند که منجر به کشته شدن ۵ عضو نیروهای دموکراتیک سوریه شده بود.

داعش از طریق رسانه‌های نزدیک به خود مسئولیت حمله به نقطه نظامی در شهرک الشحیل را بر عهده گرفت و درباره این عملیات بیانیه‌ای صادر کرد.

دو روز پیش، دو تن از نیروهای دموکراتیک سوریه در حمله ای که بوسیله سلاح های خودکار در نزدیکی میدان العطل در شهر الشحیل در حومه شرقی دیرالزور انجام شد، دو نفر زخمی شدند.

کد خبر 27526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha