هرگونه تجمع و گردهمایی در ایلام ممنوع شد / مجازی شدن دوهفته ای مدارس

سرویس ایلام - در پی شیوع گسترده سویه جدید امیکرون در استان ایلام که باعث شد بیشتر استان در محدوده قرمز کرونایی قرار بگیرد، بنا بر اعلام ستاد کرونا ایلام هر گونه تجمع و گردهمایی در استان ممنوع و آموزش در مدارس مناطق قرمز تا دو هفته مجازی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا ضمن هشدار در خصوص تشدید وضعیت کرونا در استان گفت: بر این اساس و بنا به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا به مدت یک هفته کلیه مقاطع تحصیلی در مناطق نارنجی و قرمز استان به صورت مجازی و در بستر شاد فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهند.

استاندار ایلام در ادامه باتوجه به شرایط حاد کرونایی در استان اظهار داشت: در مناطق قرمز استان تمامی تجمعات با هر عنوان و هر گونه مراسمی از جمله مراسم فرهنگی، ورزشی و دیگر موارد با توجه به وضعیت قرمز استان تعطیل است.

وی افزود: در مناطق نارنجی این موارد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با حداکثر ۲۰ درصد ظرفیت می‌تواند صورت پذیرد.

بهرام نیا با عنوان این مطلب که تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا لازم الاجرا است، گفت: در این راستا سخنگوی و فصل الخطاب ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی است و رسانه‌ها می‌تواند اطلاعات و اخبار را از این مرجع رسمی اخذ کنند.

رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا بر تزریق دز سوم واکسن کرونا توسط کارمندان تاکید کرد و گفت: در این خصوص کمیته نظارت بر تزریق دوز سوم واکسن کرونا تشکیل شده و مکاتبات لازم صورت گرفته که با استفاده از نرم افزار ماسک این موضوعات رصد شود.

وی افزود: براساس بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی مدیران موظف هستند از افرادی که دوز سوم را نزده‌اند از ورود آنها به ادارات ممانعت به عمل آورند.

کد خبر 27337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha