حضور مردم ایلام در صحنه انقلاب ستودنی است

سرویس ایلام - روز جمعه در آیین گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن در جمع باشکوه مردم شهر ایلام ضمن تبریک ایام الله ۲۲ بهمن و تشکر از حضور باشکوه مردم استان در این یوم الله گفت: حضور مردم ایلام در صحنه انقلاب ستودنی است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا عنوان کرد: با اشاره به اینکه امروز ملت بزرگ ایران اسلامی با وجود تحریم های ناجوانمردانه با همه وجود در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند گفت: این انقلاب برگرفته از نارضایتی‌هایی بود که توسط نظام استبدادی پهلوی و جبهه استکبار بر این مردم جاری و ساری شد و این جبهه مردمی را به واسطه رهبری داهیانه امام راحل (ره) و هدایت های پیامبر گونه ایشان شکل داد و انقلاب اسلامی ایران را رقم زد و امروز باعث ایجاد موجی عظیم برای فجر پیروزی امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف در سرتاسر جهان شده است.

وی افزود: امروز در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همه مردم یک صدا، هم آوا در خیابان ها برای دفاع از نظام و انقلاب و اعلام مقابله با استکبار حضور یافته و با هم نوای الله اکبر سر دادند و بار دیگر به ندای رهبری لبیک گفتند.

استاندار ایلام گفت: دشمنان تلاش کردند در بیرون از مرزها و در داخل توسط قومیت ها ناامنی ایجاد کنند و سپس با ترور و بعد با ۸ سال جنگ تحمیلی و امروز با تحریم های ظالمانه و به انحاء مختلف جلوی پیشرفت کشور را بگیرند اما به فضل الهی در همه عرصه ها در مقابل هوشمندی رهبران نظام جمهوری اسلامی و مردم آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی شکست خورده‌اند.

بهرام نیا در خصوص جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین یعنی اینکه در مقابل دشمن حرکت انفعالی نداشته باشیم بلکه با جهاد علمی و تشریح صدها دستاورد و خدمات عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی در بین مردم به طرق مختلف، صدا و سیما، رسانه ها و ... روشنگری کنیم و سیاه نمایی دشمن را خنثی سازیم.

وی با تاکید بر این مهم که باید با روشنگری جنگ تبلیغاتی دشمن علیه کشور را خنثی ساخت گفت: در این راستا اصحاب رسانه با جهاد تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

استاندار ایلام به خدمات نظام در استان اشاره کرد و گفت: امسال در ایام الله دهه فجر فقط در استان ایلام ۲۴۳ طرح و پروژه با اعتباری افزون بر ۲ هزار میلیارد تومان با اشتغالزایی یک هزار و ۸۹۰ نفر کلنگ زنی و بهره برداری رسید.

وی در ادامه به دستاوردهای سفر ریاست جمهوری به استان اشاره کرد و گفت: مصوبات سفر ریاست جمهوری منشا خیرات و برکت فراوانی بوده از جمله ۲ هزار و ۱۷۷ میلیارد تومان اعتبار ریالی و ۴.۵ میلیارد دلار اعتبار ارزی و تسهیلاتی برابر با ۲ هزار و ۴۶ میلیارد تومان در حوزه های آب و خاک و نفت و گاز و ... برای توانمندسازی مردم استان ایلام در بر داشت.

کد خبر 27242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha