عضو حزب دمکرات: علاوه بر زیباری، نامزدهای دیگری برای ریاست جمهوری عراق معرفی می کنیم

سرویس عراق و اقلیم کردستان - یک عضو ارشد حزب دمکرات کردستان (پارتی) تأکید کرد: هوشیار زیباری نامزد رسمی و اول این حزب برای پست ریاست جمهوری عراق است. اما علاوه بر وی نامزدهای دیگری را نیز برای این پست معرفی خواهیم کرد.

به گزارش کرد پرس به نقل از السومریه نیوز، "ریبین سلام" در این باره گفت: حزب دمکرات کردستان به نامزدی هوشیار زیباری برای پست ریاست جمهوری عراق تأکید دارد و ما به بی طرفی دستگاه قضایی عراق در زمینه احقاق و اثبات بی گناهی و شایستگی نامزد مورد نظرمان برای پست ریاست جمهوری اطمینان داریم.

ریبین سلام افزود: برخی جریانات از طریق سوء استفاده از زمان بندی ها یا سازوکارها برای برهم زدن صحنه در راستای اهداف سیاسی شان، قوانین را بازیچه قرار می دهند.

عضو ارشد حزب دمکرات کردستان تصریح کرد: علاوه بر هوشیار زیباری، به عنوان نامزد اصلی حزب برای ریاست جمهوری عراق، از نقطه نظر حقوق انتخاباتی و استحقاق جریانات سیاسی کُرد اسامی برخی شخصیت ها را به عنوان نامزد پست مذکور بررسی خواهیم کرد تا در صورت اقدام قدرت طلبان برای دور زدن روند انتخاب رئیس جمهور مانند گذشته، آنها را علاوه بر نامزد اصلی مان معرفی خواهیم کرد. همچنین شماری نامزد بی طرف و غیر حزبی را نیز در روز ثبت نام معرفی خواهیم کرد و اسامی این نامزدها تا روز رأی گیری اعلام نخواهد شد تا از حملات رسانه ای در امان بمانند.

کد خبر 27061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha