ساختمان مرکز پزشکی قانونی  شهرستان جوانرود به بهره‌برداری رسید

سرویس کرمانشاه _ همزمان ایام دهه مبارک فجر، ساختمان مرکز پزشکی قانونی شهرستان جوانرود با 2 میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کردپرس افتتاح این مرکز همزمان با سراسر کشور و از طریق ویدئو کنفرانس با حضور معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار کرمانشاه، فرماندار و مسوولان دادگستری شهرستان جوانرود به بهره‌برداری رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در این مراسم گفت: یکی از کارهای ارزشمندی که در ایام الله دهه مبارک فجر انجام می گیرد افتتاح طرح‌ها و پروژه هایی در شهرستان ها برای رفع مشکلات مردم است.

«حسین خوش اقبال» افزود: خوشبختانه در راستای خدمات رسانی به مردم اقدامات بسیار خوبی در شهرستان جوانرود انجام گرفته است و پروژه‌ها و طرح‌های زیادی در این شهرستان به بهره برداری رسیده که بایستی این خدمات بیش از پیش ادامه داشته باشد.

وی اظهار کرد: باوجود همه محدودیت‌ها، جنگ اقتصادی و نابرابر دشمنان امروز شاهد خدمات فراوانی در زمینه های مختلف در سطح کشور، استان و شهرستان ها به مردم هستیم که نیاز است این خدمات برای مردم اطلاع رسانی شود.

خوش اقبال یاد آور شد: مردم در روز های سخت در کنار ما بودند ما نیز باید تمام تلاشمان را برای حل مشکلات مردم بکار گیریم.

در ادامه این مراسم فرماندار جوانرود با بیان اینکه ۶۰۰ متر مربع زمین رایگان از سوی شورای اسلامی و شهرداری به مرکز پزشک قانونی جوانرود اختصاص یافته است؛ گفت: در سال های قبل تفاهم‌نامه‌ای مابین استانداری و پزشک قانونی و اعتباراتی از محل زلزله برای تسریع در اجرای این پروژه منعقد شد.

«رستگاریوسفی» به حادثه خیز بودن منطقه اشاره کرد و افزود: این مرکز علاوه بر اینکه شهرستان‌های تلاث باباجانی و روانسر را پوشش می دهد می‌تواند تردد مراجعان به مرکز استان را نیز کاهش دهد و خدمات شایانی به مردم این منطقه ارائه دهد.

وی اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۵۵ طرح عمرانی، اشتغالزایی و بهداشتی با اعتبار ۱۰۶ میلیارد تومان در شهرستان جوانرود به بهره‌برداری می رسد.

مرکز پزشک قانونی شهرستان جوانرود در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع شامل ۲ فاز ساختمان اداری و تجهیزات است. فاز دوم این پروژه نیز که شامل تجهیزات است با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال تا پایان سال مالی امسال به بهره برداری می رسد.

کد خبر 27010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha