آماده کمک به کمپ مخمور در مبارزه با ویروس کرونا هستیم

سرویس سوریه - بریوان خالد، رئیس مشترک مجلس اجرایی مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه در اظهاراتی با اشاره به وضعیت کمپ مخمور در پی شیوع ویروس کرونا (کوید – 19) و شرایط بد زندگی در این کمپ عنوان کرد: آماده کمک به کمپ مخمور در مبارزه با ویروس کرونا هستیم.

به گزارش کردپرس، بریوان خالد، رئیس مشترک مجلس اجرایی مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه در اظهاراتی با اشاره به وضعیت کمپ مخمور در پی شیوع ویروس کرونا (کوید – 19) و شرایط بد زندگی در این کمپ عنوان کرد: «در مبارزه با ویروس کرونا به مردمان کمپ مخمور که ماه هاست تحت محاصره و تحریم قرار دارند کمک خواهیم کرد».

به نوشته خبرگزاری هاوارنیوز، خالد در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: «برای این که تمام احتیاجات بهداشتی کمپ مخمور را تأمین کنیم هر کاری که از دستمان برآید انجام خواهیم داد. آماده ارائه کمک به کمپ مخمور هستیم. این یک مسئولیت انسانی است. در کمپ مخمور 12 هزار انسان زندگی می کنند که با شرایط بسیار سختی رو به رو بوده و نیاز فوری به کمک های پزشکی و بهداشتی دارند».

لازم به ذکر است، روز گذشته نیز لیلا گوون، رئیس مشترک کنگره جامعه دموکراتیک ترکیه (DTK) نیز با طرح مسئله کمپ مخمور از اقلیم کردستان عراق درخواست کرده بود تا به محاصره و تحریم این کمپ پایان دهد.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 257668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha