سرلشکر سلامی: وزارت بهداشت پیشتاز جهانی نبرد با ویروس کروناست

سرویس ایران- فرمانده کل سپاه در پیامی به وزیر بهداشت ضمن تبریک سال نو این وزارتخانه را پیشتاز جهانی نبرد با ویروس کرونا دانست و تاکید کرد: امروز همه ما مفتخریم که جامعه پزشکی، ضمن تحلیل عمیق این پدیده ناشناخته،در مقابله با فراگیری این تهدید، پناهگاهی امن در پیشگیری و درمان مردم نجیبمان به ارمغان آورند.

به گزارش کُرد پرس به نقل از ایرنا، در متن سردار سرلشکر پاسدارحسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامب به دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان آمده است: در اسفندماه سال ۹۸ تاریخ جامعه پزشکی کشور با تفضل الهی، مجاهده و مدیریت جنابعالی و همکارانتان در نقطه عطفی قرار گرفت که پایه‌های منزلت رفیع طبابت و درمان با استقامت مثال زدنی آحاد پزشکان و پرستاران حرمتی مضاعف یافت. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این دوره مدیریتی خود با قیام خود در درمان مردم مظلوم و بزرگوارمان در برابر تهاجم ویروس کرونا، مظهر رحمت الهی شد.

در ادامه این پیام آمده است: پیشتازی جهانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نبرد ویروس کرونا، عزت ملی کشور را در تراز انتظار حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و مردم عزیز قرار داد. نبردی که پزشکان و پرستاران بزرگوارمان، رزمنده وار با این ویروس منحوس، ایثارگرانه جنگیدند و با همت وصف ناپذیری از آسایش و امنیت خود مضایقه کردند تا مردم در مضیقه نباشند.

وی در پیام خود تاکید کرد: امروز همه ما مفتخریم که جامعه پزشکی، ضمن تحلیل عمیق این پدیده ناشناخته، هم در ارتقای سطح دانش پزشکی می کوشند و هم در مقابله با فراگیری این تهدید، پناهگاهی امن در پیشگیری و درمان مردم نجیبمان به ارمغان آورند.

سرلشکر سلامی در پایان پیام خود ضمن عرض تحیت سال جدید از خداوند تبارک و تعالی خواست که در ایام نورانی رجبیه، رحمت و شفا را برای مردم و توفیق بیش از پیش برای آن برادر عزیز که در خط مقدم و دشوار نبرد با طغیان این تهدید قرار دارد مسئلت کنیم.

کد خبر 256984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha