سپاه برای مقابله با ویروس کرونا در کرمانشاه بسیج می شود

سروس کرمانشاه ـ فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از بکارگیری تجهیزات و امکانات سپاه برای مقابله با بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش کردپرس، سردار «بهمن ریحانی» امروز در بازدید استاندار کرمانشاه از ادوات لشکر عملیاتی ۲۹ سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان برای مبارزه با ویروس کرونا ضمن تقدیر از استاندار کرمانشاه که در بحث مقابله با بحران‌هایی که برای استان پیش آمده است پرتلاش حضور پیدا می‌کند، گفت: سپاه در کنار دولت در خصوص پدیده ویروس کرونا همه تجهیزات و اقدامات و آمادگی‌های خود را به کار گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: تمام مراکز سپاه، بیمارستان‌های سپاه و مرکز بهداری غرب آمادگی لازم برای پذیرش بیماران را دارد و اقدامات لازم جهت رفع این بحران انجام شده است.

سردار ریحانی از اقدامات بسیج جامعه پزشکی جهت مقابله با ویروس کرونا خبر داد و بیان کرد: بر این اساس تیم‌های پزشکی به روستا‌ها و نقاطی که احتمال آلودگی به این ویروس وجود دارد اعزام‌شده اند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: یکی از کار‌هایی که در جلسه به آن توصیه شد رفع آلودگی از مکان‌های عمومی، شهر‌ها و مراکز عبور و مرور مردم بود که به حمد خدا امروز شاهد فعالیت بخشی از یگان‌های جنگ نوین سپاه با حضور لشگر نبی اکرم (ص)، تیپ انصار الرسول و بهداری غرب جهت رفع آلودگی هستیم.

کد خبر 255338

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha