ضرورت نظارت دقیق دستگاه‌های اجرایی بر پروژه‌های عمرانی

سرویس کرمانشاه _ منوچهر فخری تاکید کرد: رعایت استانداردهای لازم در پروژه های عمرانی یک الزام قانونی است و دستگاه‌های اجرایی، دفتر فنی استانداری و شورای فنی استان باید نظارت دقیق تر و قوی تری بر این حوزه داشته باشد.

به گزارش کردپرس؛ معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در نشست شورای فنی استانداری عنوان کرد: این نشست این هفته شورای فنی به بررسی مسائل و مشکلات مربوط حوزه پیمانکاری پروژه‌های عمرانی کرمانشاه اختصاص داشت.

وی اجرای ماده ۴۶ را موجب وارد آمدن ضرر و زیان به پیمانکار و کارفرما دانست و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور بهتر است دو طرف به جای فسخ پیمان، به دنبال یک تفاهم برای تداوم پروژه دست پیدا کنند.

فخری عنوان کرد: این تفاهم و تعامل به تداوم عملیات اجرایی پروژه های که دچار رکود شده اند؛ کمک می‌کند.

وی تاکید کرد: تلاش مدیریت ارشد استان، ایجاد یک تعامل و همکاری میان کارفرما و پیمانکار در راستای تداوم پروژه های مهم استان است.

فخری در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت اجرای صحیح و فنی پروژه‌ها در استان تاکید کرد و گفت: رعایت استانداردهای لازم در این پروژه ها یک الزام قانونی است و شورای فنی استان باید نظارت دقیق تر و قوی تری بر این حوزه داشته باشد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه عنوان کرد: باید دفتر فنی استانداری و شورای فنی استان نظارت ها، بر پروژه های عمرانی گسترش دهد زیرا هر زمانی که این نظارت ها کم رنگ شده و به آیین نامه ها بی توجهی صورت گرفته، پروژه ها دچار مشکل شده اند.

وی افزود: شورای فنی ماموریت پیدا کرده است به صورت پررنگ تر بر پروژه ها نظارت کند و الزامات مربوط به پروژه های فنی را با دقت مورد بررسی قرار دهند و مشکلات و مسائل این حوزه را مرتفع کنند.

کد خبر 25487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha