موفقیت یک بازی ساز رایانه ای کرد در آلمان

سرویس جهان- به دنبال تقدیر گسترده از بازی رایانه ای یک مهندس کرد در آلمان، بازی «راه پیش رو» در صف رقابت برای کسب یک جایزه دولتی در این کشور قرار گرفته است.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری دی پی ای آلمان، روند احمد مهندس بازی ساز که یک شرکت استارت آپی برای تولید بازی رایانه ای راه انداخته است، محصول تولیدی شرکت او که بر گرفته از تجربه فرار از زندگی دشوار در زمان صدام حسین است، با استقبال خوبی در آلمان قرار گرفته است.

این بازی ساز رایانه ای موضوعی متفاوت را دستمایه ساخت بازی رایانه ای قرار داده است و علاقه مندان این بازی باید راهی برای خروج از عراق یا هر کشوری دیگری بیابند.

خبرگزاری دی پی ای که با چند استاد دانشگاه و متخصص بازی رایانه ای مصاحبه کرده است ایده روند احمد برای ساخت بازی رایانه ای را متفاوت و مسیر ساخت این نوع بازی را دشوار اما ارزشمند توصیف کرده است. بازی« راه پیش رو» ساخت شرکت سازنده بای رایانه ای روند احمد با تقدیر گسترده در آلمان مواجه شده و آن طور که این خبرگزاری گزارش داده شانس زیادی برای برنده شدن و کسب یک جایزه دولتی در این کشور را دارد.

این بازی ساز کرد در حال حاضر روی بهبود بازی و پرداخت بیشتر کاراکترهای آن کار می کند و امیدوار است در آینده موضوعات دیگری مانند تغییرات آب و هوایی را دستمایه ساخت بازی رایانه ای قرار دهد.

کد خبر 25076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha