دیدار و گفتگوی هیأت مشترک کردها با عمار حکیم درباره تفاهمات سیاسی و تشکیل دولت عراق

سرویس عراق و اقلیم کردستان - هیأت مشترک اتحادیه میهنی و حزب دمکرات شامگاه شنبه و در آستانه تشکیل جلسه مجلس عراق با سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت وطنی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش کرد پرس به نقل از شفق نیوز، سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت و ائتلاف نیروهای دولت میهنی عراق در توییتی بر ضرورت مسئولیت پذیری همه جریانات و تسریع در تشکیل دولت تأکید کرد.

سید عمار حکیم در توییتی در این باره نوشت: در دیدار با هیأت مشترک اتحادیه میهنی و حزب دمکرات کردستان درباره مسائل سیاسی و رویدادهای پیش رو در مجلس پنجم و زمینه سازی برای برگزاری اولین نشست مجلس و همچنین زمانبندی های قانونی مرتبط با مرحله اخیر گفتگو و تبادل نظر و بر ضرورت مسئولیت پذیری و در نظر گرفتن منافع ملی در زمینه موضع گیری ها، تأکید کردیم.

سید عمار حکیم افزود: تجربیات اخیر عراق نیاز همگان به یکدیگر را ایجاب می کند. به طوری که هیچ جریانی نمی تواند بدون توجه به حوادث اخیر کشور، باقی بماند.

رهبر ائتلاف نیروهای میهنی عراق تصریح کرد: موضع یکپارچه برادران کرد را ارج می نهیم و خواستار تسریع در تشکیل دولت و حل مشکلات شهروندان و در نظر گرفتن اولویت های آنها هستیم.

یادآور می شود هیأت مشترک اتحادیه میهنی و حزب دمکرات که به ریاست هوشیار زیباری و عماد احمد روز جمعه وارد بغداد شده است نشست هایی با شماری از جریانات سیاسی برنده در انتخابات پارلمانی اخیر برگزار کرده است.

کد خبر 24946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha