اتحادیه میهنی خواستار اتحاد میان احزاب کرد عراقی شد

سرویس عراق و اقلیم کردستان – دفتر سیاسی اتحادیه میهنی کردستان خواستار آشتی عمومی و اتحاد بین جریانات مختلف برای تضمین دستیابی به حقوق قانونی اقلیم کردستان در چارچوب عراق فدرال شد.

به گزارش کرد پرس به نقل از ناس کرد، دفتر سیاسی اتحادیه میهنی با انتشار پیامی به مناسبت سال نو میلادی اظهار امیدواری کرد سال جدید سال شکوفایی هرچه بیشتر در همه زمینه ها، اتحاد و یکپارچگی جریانات و احزاب با هدف تضمین حقوق قانونی ملت کردستان در چارچوب عراق فدرال باشد که آشتی عمومی سرآغاز آن خواهد بود.

اتحادیه میهنی در این بیانیه، همچنین اظهار امیدواری کرده است که با همکاری و پشتیبانی مردم بتواند همه تلاش خود را در همه زمینه ها به صورت عملی برای تأمین و تثبیت رفاه مردم کردستان به کار گیرد.

این حزب کرد ضمن احترام به قربانیان جنگ علیه داعش در سال گذشته و همچنین قربانیان حوادث طبیعی غیر مترقبه در اربیل و کرکوک، آوارگان درگذشته در مسیر مهاجرت به اروپا تأکید کرده است: امیدواریم حوادث گذشته به درسی برای تبدیل سال جدید به سال توسعه هرچه بیشتر در همه زمینه ها و اتحاد و یکپارچگی مردم و احزاب برای تضمین حقوق قانونی مردم کردستان در چارچوب عراق فدرال تبدیل شود که این امر با آشتی عمومی آغاز خواهد شد.

اتحادیه میهنی در پایان، اظهار امیدواری کرده است سال نوی میلادی به سال ثبات و التیام کلیه زخم های سال گذشته تبدیل شود.

کد خبر 24444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha