حتی از درون زندان هم می توانم پیروز انتخابات باشم

سرویس ترکیه - صلاح الدین دمیرتاش رئیس پیشین HDP اعلام کرد که اگر به عنوان نامزد مشترک اپوزیسیون در انتخابات شرکت کند می تواند حتی از زندان هم برنده انتخابات باشد.

به گزارش کردپرس، صلاح الدین دمیرتاش رئیس مشترک سابق حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) گفت که حتی از درون زندان هم می تواند پیروز انتخابات باشد.

صلاح الدین دمیرتاش رهبر محبوب و در بند HDP با نوشتن پستی که از طریق وکلای خود در صفحات مجازی منتشر کرد، گفت: «من اگر نامزد مشترک احزاب اپوزیسیون شوم، حتی در زندان هم می توانم پیروز انتخابات باشم.»

او خطاب به طرفداران رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه که همچنان ادعای پیروزی در انتخابات آتی را دارد نوشت: «بعضی ها در بیرون [از زندان] هنوز هم فکر می کنند که این حکومت شیاد و متقلب می تواند مردم را فریب داده و در انتخابات پیروز شود. به مردم اعتماد کنید. روی به فرودستان بیاورید. از کنار هم ایستادن نترسید و میدان های میتینگ را پر کنید. نگران نباشید "ما" هستیم. ما در همبستگی با هم پیروز خواهیم بود، قطعاََ پیروز خواهیم بود.»

دمیرتاش در این پست از مردم خواست تا بدون توجه به حزبی که طرفدار آن هستند در کنار هم ایستاده و میتینگ های احزاب مخالف حکومت را پر از جمعیت کنند.

کد خبر 23985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha