دعوت ژیمناستیک کاران مهابادی به مسابقات جهانی باکو

سرویس آذربایجان غربی- رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد از انتخاب ٣ ژیمناستیک کار این شهرستان برای حضور در مسابقات جهانی باکو خبر داد.

قرنی مصطفی‌پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد به کردپرس گفت: ۲ ژیمناستیک کار و یک مربی اهل این شهرستان برای حضور در مسابقات جهانی ترامپولین باکو در کشور آذربایجان انتخاب و معرفی شدند.

مصطفی پور افزود: "متین حاجی" و "آریا مام عبدالله" به عنوان ژیمناستیک‌کار و "ناصر هوشیار" به عنوان مربی، تیم ملی ترامپولین را در مسابقات جهانی باکو همراهی خواهند کرد.

او ادامه داد: مسابقات قهرمانی جهان در رشته ترامپولین به میزبانی باکو بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران با چهار ورزشکار در این دوره از رقابت‌ها حضور خواهد یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: "آریا مام عبدالله " و "متین حاجی" در رقابت‌های انتخابی تیم ملی که اخیرا در قزوین برگزار شد به ترتیب موفق به کسب عناوین اول و چهارم شده و جواز حضور در مسابقات جهانی باکو را کسب کردند.

مصطفی‌پور گفت: ترامپولین کاران این شهرستان عضو ثابت تیم ملی هستند و سابقه چندین دوره قهرمانی کشور را در کارنامه خود دارند و "ناصر هوشیار" مربی مهابادی هدایت تیم ملی را در این دوره از مسابقات برعهده خواهد داشت.

کد خبر 23981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha