شهردار جدید میاندوآب آغاز به کار کرد

سرویس آذربایجان غربی- "بابک قدیمی" به عنوان شهردار جدید میاندوآب حکم خود را که از سوی استاندار آذربایجان‌غربی صادر شده است، دریافت و فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

به گزارش کردپرس، فرماندار ویژه میاندوآب روز چهارشنبه در جلسه اعطای حکم انتصاب شهردار جدید این شهر گفت: آینده نگری، شفافیت مالی، ایجاد درآمد پایدار و تعامل با اعضای شورای شهر از مهم‌ترین شاخصه های یک شهردار موفق است.

حسام شیرازه محبت افزود: بهبود وضعیت تنظیف شهری، مدیریت پسماند و مقابله با سد معبر در خیابان‌های شهر از مطالبات اصلی شهروندان از شهردار جدید میاندوآب عنوان است.

او تاکید کرد: امیدواریم شهردار جدید ضمن تعامل و همدلی با اعضای شورای شهر و به دور از تک روی تنها برای مردم و در جهت عمران و آبادانی شهر و تحقق مطالبات شهروندان تلاش کند

شهر میاندوآب امسال چندین ماه سکان مدیریت شهری اش خالی بود. این موضوع با واکنش صریح دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب روبه رو شد. جهانگیر مسعودی آبان امسال در خصوص تسریع در انتخاب شهردار به شورای شهر هشدار داد و گفت: اگر شورای شهر در این راستا اقدامی انجام ندهد، دادستانی به عنوان مدعی‌العموم به موضوع ورود خواهد کرد.

در همین راستا ٢٣ آبان ماه شورای شهر میاندوآب، "بابک قدیمی" را به عنوان دومین شهردار این شهر در دوره ششم شورا انتخاب شد.

"بابک قدیمی" در ۲۴ آبان ماه طی جلسه‌ فوق‌العاده شورای شهر میاندوآب با کسب چهار رای به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب و به استانداری آذربایجان غربی معرفی شده بود.

"قدیمی" متولد سال ۱۳۵۱ و دارای مدرک مهندسی عمران و کارشناسی ارشد راهسازی است.

کد خبر 23868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha