1000 کیلوگرم انواع مواد مخدر در کردستان کشف شد

سرویس کردستان – رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه بیش از یک هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف شدده است.

بگزارش کرد پرس، سرهنگ سیروس یاوری با اشاره به افزایش 6 درصدی میزان مواد مخدر کشف شده در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: در حوزه مقابله و مبارزه با فروشندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ طرح‌های مختلفی در سطح استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ها، خانه‌هایی را شناسایی کردیم که گاها به صورت تیمی و خانوادگی کار می‌کردند و کسی به آنها شک نمی‌کرد، اظهار کرد: تعدادی از این خانه‌ها را پلمپ کردیم، هر چند با کمک دستگاه قضا این روند ادامه خواهد داشت و با سایر افراد و خانه‌های شناسایی شده نیز برخورد می شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کردستان افزود: در زمینه جمع‌آوری معتادین متجاهر هم بیش از یک‌ هزار و 500 طرح اجرا شده و حدود 900 نفر معتاد جمع‌آوری شدند که بیش از 400 نفر آنان، معتاد متجاهر بودند.

سرهنگ یاوری با بیان اینکه متاسفانه نبود کمپ ماده 16 یکی از مشکلات و موانع در مسیر ساماندهی و درمان معتادین متجاهر در استان است، ادامه داد: در صورتی که مکان مناسبی ایجاد شود در کمتر از 24 ساعت تمامی معتادین متجاهر در استان را جمع‌آوری می‌کنیم.

وی از افزایش ۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در کردستان طی ۹ ماهه امسال خبر داد و یادآور شد: بیشترین کشفیات مربوط به مرکز کردستان است و تریاک بیشترین فراوانی در توزیع و مصرف مواد مخدر در استان دارد.

کد خبر 23757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha