مشکلات تامین قیر اجرای آسفالت در آذربایجان غربی را متوقف کرد

سرویس آذربایجان غربی- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از توقف اجرای آسفالت گرم در استان، به دلیل مشکلات تامین قیر و عدم اختصاص آن در زمان مناسب برای اجرای برخی پروژه ها و آغاز فصل بارش و وقوع سرما خبر داد.

به گزارش کردپرس، به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ ارسلان شکری، ضمن تاکید بر اجرای دقیق و اصولی پروژه های بهسازی و روکش آسفالت محور های روستایی سطح استان اظهار کرد: اجرای آسفالت گرم در شرایط آب و هوایی سرد و برودت دما، بدلیل جلوگیری از اتلاف سرمایه های ملی متوقف شده است.

او ادامه داد: به دلیل مشکلات تامین قیر و عدم اختصاص آن در زمان مناسب برای اجرای برخی پروژه ها و از سویی دیگر با آغاز فصل بارش و وقوع سرما اجرای عملیات آسفالت با تاخیر انجام گرفته و در برخی موارد به دلیل تداوم سرما امکان پذیر نخواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: طبق اصول فنی و مهندسی اجرای آسفالت در یک منطقه تابع شرایط و مقررات خاصی مانند دمای زمین ، دمای محیط و دمای آسفالت است که عدم رعایت این شرایط اجرای آسفالت را بی ثمر کرده و باعث تخریب سریع آسفالت خواهد شد.

شکری گفت: قیر مورد نیاز محورهای روستایی که بر اثر شروع فصل سرد و عدم وجود شرایط فنی آسفالت نشده اند ذخیره شده و به محض ایجاد شرایط لازم و در اسرع وقت جهت اجرای آسفالت تخصیص داده خواهد شد و اهالی مناطق این روستاها از این حیث نگرانی نداشته باشند.

کد خبر 22035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha