3500 خودروی عمومی در کردستان رایگان گاز سوز شدند

سرویس کردستان - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از گاز سوز کردن 3 هزار و 500 دستگاه خودروی عمومی در استان از زمان آغاز اجرای طرح رایگان دوگانه‌ سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون خبر داد.

به گزارش کرد پرس، عبدالله گیتی‌منش گفت: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی از مرداد ماه سال ۹۹ در استان آغاز شده و با توجه به تداوم اجرای طرح شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه GCR.NIOPDC.IR ثبت‌نام و نوبت تبدیل دریافت کنند.

وی با اشاره به استقبال خوب شهروندان کردستانی از اجرای طرح مذکور از افتتاح ششمین مرکز دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی استان در شهر سقز خبر داد و افزود: هم اکنون 3 مرکز در سنندج و 3 مرکز در شهرهای سقز، قروه و بیجار نسبت به تبدیل رایگان خودروهای عمومی اقدام می کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از اقدامات و پیگیری های شرکت جهت فعال شدن 2 مرکز دیگر در شهرستان های دیواندره و کامیاران خبرداد و ادامه داد: ثبت نام 200 دستگاه خودرو عمومی دیگر و فرآیند نوبت‌دهی آنها انجام شده و در انتظار تبدیل به سر می‌برند.

گیتی منش در ادامه با بیان اینکه 52 باب جایگاه CNG در استان به شهروندان خدمات ارائه می دهند، بیان کرد: روزانه بیش از 500 هزار متر مکعب سی ان جی در جایگاههای سی ان جی استان کردستان مصرف می شود.

کد خبر 20784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha