قیس خزعلی: هدف از تلاش برای ترور کاظمی، تلاش برای بر هم زدن معادلات بود

سرویس عراق و اقلیم کردستان - دبیرکل جنبش عصائب اهل حق در عراق ترور ناکام نخست وزیر این کشور را تلاش برای برهم زدن معادلات وارتباط دادن آن به تظاهرات و تحصن‌های مستمر در مقابل ورودی‌های منطقه الخضرا دانست و گفت: ما پیشتر درباره توطئه برای حمله به منطقه سبز بغداد هشدار داده بودیم.

به گزارش کرد پرس به نقل از شفق نیوز، قیس خزعلی، دبیرکل جنب عصائب اهل حق امروز (یکشنبه) در واکنش به ترور نافرجام مصطفی کاظمی نخست وزیر این کشور توییت کرد: پس از اینکه تصاویر انفجار رخ داده در منزل آقای نخست وزیر را دیدیم و اطمینان یافتیم که این انفجار تلفاتی نداشته است، اکنون تحقیق درباره این انفجار توسط یک کمیته فنی، تخصصی و مورد اعتماد را برای کشف علت و ابعاد مختلف این اتفاق ضروری می‌دانیم. زیرا این انفجار اصلا تصادفی و مانند آن نبوده و یک هدف‌گیری واقعی بوده و ما صراحتا این اقدام را محکوم می‌کنیم.

خزعلی در ادامه تأکید کرد: باید با جدیت عاملان این عملیات جستجو شده و طبق قانون محاکمه شوند. زیرا این اقدام مطمئنا تلاش برای برهم زدن معادلات تنها یک روز پس از جنایت آشکار کشتار تظاهرکنندگان و حمله به آنها و آتش زدن چادرهای تحصن کنندگان است.

دبیرکل عصائب اهل حق عراق همچنین گفت: ما چند روز قبل درباره قصد برخی طرف های مرتبط با مقامات امنیتی برای بمباران منطقه سبز بغداد و متهم کردن گروه‌های مقاومت به آن هشدار داده بودیم.

کد خبر 20775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha