گردان های حزب ‌الله عراق: حمله به منزل کاظمی نمایشی بود

سرویس عراق و اقلیم کردستان – گردان های حزب ‌الله عراق در واکنش به اخبار منتتشره درباره سوء قصد به جان نخست‌وزیر این کشور، این حمله را نمایشی دانست و تأکید کرد هیچ ‌کسی حاضر نیست برای چنین موضوعی، یک پهپاد هزینه کند.

به گزارش کرد پرس به نقل از روسیا الیوم، "ابوعلی عسکری" مسئول امنیتی گردان های حزب‌ الله عراق، در پستی در کانال تلگرامی‌اش به خبر سوءقصد به جان مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر و حمله پهپادی به منزل محل اقامت او در بغداد واکنش نشان داد و آن را نمایشی خواند.

این مسئول گردان های حزب الله کاظمی را نخست وزیر سابق عراق نامید و نوشت: ایفای نقش قربانی از شیوه‌های نخ نمایی است که دیگر به تاریخ پیوسته است. بنا بر اطلاعات موثق ما؛ در عراق هیچ‌کسی حتی تمایلی ندارد برای هدف قرار دادن منزل نخست‌وزیر سابق، یک پهپاد ضرر کند.

عسکری همچنین نوشت: اگر کسی بخواهد به این موجود فیس‌بوکی آسیب برساند، راه‌های کم‌هزینه‌تر و مطمئن‌تر بسیاری برای رسیدن به آن وجود دارد.

مسئول امنیتی کتائب حزب‌الله عراق ادامه داد: مسخره است که او ملت را به خویشتن‌داری و آرامش دعوت می‌کند، معلوم نیست چه کسی ممکن است نگران او شود یا کنترل خود را از دست دهد؟

عسکری در پایان نوشت: خداوند تو و تأیید کنندگانت را لعنت کند. خداوند را به خاطر نعمت عقل و دین شکر می گویم.

یادآور می شود کمیته اطلاع رسانی امنیتی عراق بامداد امروز با انتشار بیانیه‌ای از حمله یک پهپاد انفجاری کوچک به محل اقامت مصطفی کاظمی در منطقه سبز بغداد خبر داد و اعلام کرد که سوءقصد به جان نخست‌وزیر ناکام مانده و وی در سلامت کامل است.

کد خبر 20694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha