کاظمی پس از حمله به اقامتگاهش: حالم خوب است و همگان را به آرامش دعوت می‌کنم

سرویس عراق و اقلیم کردستان - به دنبال حمله پهپادی به اقامتگاه مصطفی کاظمی نخست وزیر عراق، وی در توییتی ضمن تأکید بر سلامتی اش، همگان را به آرامش و خویشتنداری دعوت کرد.

به گزارش کرد پرس به نقل از موازین نیوز، کاظمی در این توییت با اشاره به اینکه "موشک ها و پهپادهای نیرنگ" باعث آبادانی کشور و ساخت آینده نخواهند شد از همگان برای گفتگوهای هدفمند و سازنده در راستای منافع عراق و آینده آن دعوت کرد.

مصطفی کاظمی در این توییت نوشت: خطاب به هموطنانم در سراسر خاک عراق و همه کسانی که در این شب، نگران بوده اند اعلام می کنم منزل اینجانب مورد حمله ناجوانمردانه قرار گرفته و من و همکارانم در صحت و سلامت کامل به سر می بریم.

نخست وزیر عراق همچنین گفت: نیروهای امنیتی و نظامی قهرمان عراق برای حفظ ثبات کشور و دفاع از آن تلاش می کنند و موشک ها و پهپادهای نیرنگ باعث آبادانی کشور یا آینده آن نخواهند شد.

کاظمی افزود: ما برای آبادانی کشور از طریق احترام به حاکمیت و نهادهای آن و بنیان گذاشتن آینده بهتری برای همه شهروندان تلاش می کنیم. به همین دلیل از همگان برای حضور در گفتگوهای هدفمند و سازنده برای عراق و آینده آن، دعوت می کنیم.

یادآور می شود ساعاتی پیش کمیته اطلاع رسانی امنیتی عراق از تلاش نافرجام برای ترور مصطفی کاظمی نخست وزیر این کشور با استفاده از پهپاد بمب گذاری شده خبر داده بود.

کد خبر 20683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha