برپایی جشن اتمام واکسینایون برای مدارس، روستاها و شهرهای پاوه

سرویس کرمانشاه _ سرپرست فرماندار پاوه گفت: به منظور ایجاد رقابت مثبت، از مدیران و عوامل موثر در مدرسه که آمار واکسیناسیون آنها به اتمام می رسد جشن شکر گذاری و دعای سلامت برگزار شود.

به گزارش کردپرس؛ جلیل بالایی در بازدید از مدارس پاوه با تاکید بر اینکه؛ مقدمات بازگشایی حضوری مدارس بنحو شایسته فراهم شده اما شرط کافی واکسیناسیون جمعی است، در ادامه گفت: در ضمن فهرست مدارس، روستاها و شهرهایی که واکسیناسیون در آنها به اتمام می رسد و نیز مواردی که توفیق کمتری داشتند منتشر و اطلاع رسانی می شود.

وی ادامه داد: واکسیناسیون معلمان، کادر آموزشی، دانش آموزان و اولیاء آنان باید بصورت صد در صدی در همه ی مدارس انجام پذیرد.

سرپرست فرمانداری پاوه افزود: تاکید بر آموزش حضوری، غیر حضوری و ترکیبی متناسب با مقطع و رشته تحصیلی ، نوع درس ، فضای فیزیکی و تدوین برنامه آموزشی متناسب از موضوعاتی است که باید در این حوزه مورد توجه قرار گیرد.

بالایی تاکید کرد: هر مدرسه باید نسخه واحد اختصاصی متناسب با نوع همکاری عوامل معلم، دانش آموز، اولیاء داشته باشد در ضمن کماکان گفتگو برای اقناع جمعی یک راهبرد اصلی است که در مدارس باید بین معلم ، دانش آموز و اولیاء شکل بگیرد.

وی گفت: تاکنون ۷۸ درصد کل جمعیت واجد شرایط شهرستان پاوه دو دز واکسینه شده اند و ۵۷ درصد نیز یک دز واکسن زده اند.

کد خبر 20666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha