امداد رسانی هلال احمر به ۲۶۴ نفر در جریان سیل مهاباد

سرویس آذربایجان غربی- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی گفت: تیم های عملیاتی در ارزیابی از مناطق سیل زده مهاباد ۶۶ خانوار را که با مشکل آبگرفتگی روبه رو شده بودند مورد ارزیابی قرار داده و به ۲۶۴ نفر هم امداد رسانی شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، امیر جعفرزاده با تشریح گزارش عملیات امدادی سیل و آب‌گرفتگی منازل مسکونی در منطقه موکریان مهاباد گفت: در این عملیات ۴۳ نجاتگر و پرسنل هلال احمر شهرستان مهاباد، نقده و ستاد به منطقه موکریان مهاباد، خدمت‌رسانی کرده‌اند.

او ادامه داد: ١٥ باب منزل مسکونی متاثر از سیل و همچنین تخلیه آب از پارکینگ ۲ مجتمع که در همکف و منفی ۱ توسط تیم های عملیاتی صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان آذربایجان غربی گفت: تیم های عملیاتی در ارزیابی از مناطق آبگرفتگی ۶۶ خانوار مورد ارزیابی قرار گرفته که ۲۶۴ نفر امداد رسانی شدند، همچنین در این عملیات ۱ دستگاه آمبولانس و ۸ دستگاه کمک دار سبک، ۷ دستگاه لجن کش و ۱ دستگاه سواری بکار گیری شده است.

جعفرزاده با اشاره به ارائه خدمات شبانه‌روزی امدادگران هلال‌احمر در آبگرفتگی، اظهار کرد: ۱۱ تیم عملیاتی امدادی که ۸ تیم از شهرستان مهاباد، ۱ تیم از نقده و ۲ تیم از ستاد مرکزی استان به استعداد ۴۳ نفر برای امدادرسانی در مناطق آبگرفتگی به کارگرفته شده و در حال امدادرسانی هستند.

او بیان کرد: در این عملیات اداره آب و فاصلاب، سپاه،مدیریت بحران، شهرداری، آتش نشانی، اداره برق و ارتش بامدیریت فرماندار محترم شهرستان مهاباد حضور داشتند.

کد خبر 20655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha