شهرداری ها جلوی تبلیغات گسترده دانشگاه های ترکیه را بگیرند

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با انتقاد از تبلیغات گسترده دانشگاه های ترکیه در شهرهای استان گفت: رییس هر شهر، شهرداری است و باید جلو فضاسازی در این رابطه را بگیرد.

به گزارش کردپرس، به نقل از ایرنا؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسورای روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی افزود: سپاه به دنبال تشکیل قرارگاه فرهنگی در شمال غرب کشور است و قرارگاه فرهنگی باید در این استان نیز تشکیل شود.

او ادامه داد: ائمه جماعات باید رییس این قرارگاه باشند که در این خصوص، هنوز به نقطه واحدی نرسیده ایم.

سردار شهسواری افزود: این استان با ۳۷ هزار کیلومتر سرزمین، مشهد ۳۶ هزار شهید والامقام است که با وجود این تعداد شهید، شایسته نیست این نوع فضاسازی ها در آن وجود داشته باشد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با انتقاد از تبلیغات گسترده دانشگاه های ترکیه اظهار کرد: رییس هر شهر، شهرداری است و باید جلو فضاسازی در این رابطه را بگیرد. در همه خیابان های شهر ارومیه، نیز تبلیغ آموزش در کشور ترکیه نصب شده که باید با این امر برخورد شود.

او بیان کرد: مردم از ما مسوولان در همه حوزه ها انتظار دارند که باید همه دستگاه های مرتبط کمک کنند تا کمی از مشکلات جامعه کاسته شود. باید پیوست فرهنگی در همه پروژه ها باشد و ما مسوولان نیز باید تلاش کنیم در همه کارهایی اجرایی این پیوست ها را داشته باشیم.

کد خبر 20472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha