عملیات برای دستگیری مهاجران غیر قانونی در وان

سرویس ترکیه - پلیس وان با حمله به پناهگاه های پناهجویان غیر قانونی شمار بسیاری از آنان را بازداشت کرد.

به گزارش کردپرس، در عملیات روز گذشته نیروهای پلیس ترکیه در وان، تعداد زیادی مهاجر غیر قانونی بازداشت و روانه اداره مهاجرت شدند تا پس از انجام مراحل قانونی از کشور اخراج شوند.

بر اساس گزارش آرتی گرچک در عملیات روز گذشته پلیس علیه پناهجویان غیر قانونی در محله حاجی بکر واقع در منطقه ایپک یولوی استان وان، تعداد زیادی از پناهجویان غیر قانونی که به طور قاچاق وارد مرزهای ترکیه شده بودند، بازداشت شدند. این پناهجویان توسط قاچاقچی ها در اسطبل های واقع در این منطقه پنهان شده بودند. تعدادی از این پناهجویان در حمله پلیس به سوی مزارع و مراتع اطراف این مناطق متواری شدند.

بر اساس گزارش منابع محلی تعدادی آمبولانس به این مناطق فرستاده شده اند. با این همه جزئیات بیشتری از این جریان در دسترس نیست.

لازم به ذکر است پس از انتقادهای شدید مردم علیه سیاست های مهاجر پذیری حکومت در بحران ورود پناهجویان افغانستانی، و ریزش شدید آرای حزب حاکم در نظرسنجی های اخیر، تعداد عملیات هایی از این دست در استان های مختلف ترکیه علیه پناهجویان و مهاجران غیر قانونی افزایش یافته است. نیروهای پلیس مستقر در میدان های اصلی شهرهای بزرگ نیز به طور دائم در حال کنترل کارت هویت خارجی ها هستند.

کد خبر 18605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha