۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
کشف ٢ تن چوب قاچاق در مهاباد

سرویس آذربایجان غربی- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد از کشف محموله ٢ تنی چوب درخت "بید" جنگلی توسط نیروهای پاسگاه ویژه منابع طبیعی این شهرستان خبر داد.

مجید پاتو در این باره به کردپرس، افزود: نیروهای پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان مهاباد طی گزارشی از یک دستگاه خودروی نیسان حامل چوب الات جنگلی غیر مجاز را شناسایی و توقیف کردند.

پاتو ادامه داد: در این محموله چوب غیر مجاز ٢ تن چوب درخت "بید" جنگلی توقیف و خودرو‌های حامل این بار چوب به پارکینگ اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد انتقال داده شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد تاکید کرد: هرگونه جابجایی و حمل چوب در بین شهر‌ها و جاده‌های بین شهری بدون مجوز رسمی از اداره منابع طبیعی جرم محسوب و درصورت مشاهده پیگیری و برخورد قضایی می‌شود.

او با اشاره به راه‌اندازی شعبه ویژه دعاوی منابع طبیعی و تخریب و تصرف اراضی ملی، تصریح کرد: قاضی ویژه‌ای نیز برای بررسی سریع پرونده‌های این حوزه تعیین شده است.

پاتو تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مبنی بر انواع تهدید به جنگل‌ها و مراتع مانند قطع درختان و دست درازی به جنگل‌ها، تغییر کاربری و تصرف و تعدی به اراضی ملی، تخریب عرصه و تغییر کاربری و آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها، مراتب را از طریق تلفن ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند/.

کد خبر 18360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha