آیا کرمانشاه از  یوغ مدیران ناکارآمد آزاد خواهد شد؟!

سرویس کرمانشاه _ موضوع ضرورت تغییر مدیریتی در سطح مدیران استان کرمانشاه، این روزها به شکل پررنگی توسط فعالان مستقل و مجموعه های سیاسی، اجتماعی و مدنی مطرح می شود. جمعیت آبادگران جوان کرمانشاه با انتشار مطلبی به بیان دیدگاه ها و مطالبات در این حوزه خاص پرداخته است که در ادامه می خوانید:

خبرگزاری کردپرس _ کرمانشاهیان این روزها بی صبرانه چشم انتظار خبرهای خوش دولت سیزدهم در راستای انتصاب استاندار ویژه جهت رفع موانع ، مشکلات و معضلات موجود استان در بخش ها و حوزه های مختلف هستند. مردم استان کرمانشاه در مقاطع و عرصه های مختلف نظام حماسه های زیادی را خلق کرده اند و با مشارکت گسترده خود ثابت کردند همیشه در صحنه های گوناگون از عزت و اقتدار کشور و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کرده اند.

اگر استان کرمانشاه سینه ستبر ایران زمین را با دیگر استان های هم تراز خودش مقایسه کنیم متاسفانه هنوز به جایگاه مطلوب نرسیده و در بسیاری از شاخص ها هنوز توسعه نیافته است. از مشکل بیکاری جوانان تحصیل کرده تا عدم توسعه زیر ساخت ها، تعطیلی واحدهای صنعتی در استان ، فلاکت ، تورم ، مشکلات و آسیب های اجتماعی، مهاجرت بیرویه تا ... که حل این مشکلات نیازمند عزم همگانی و مدیریت جهادی است.

استان کرمانشاه، سالهاست از ضعف مدیریت رنج می‌برد و به دلیل بی‌تدبیری و آمارسازی برخی از مدیران شاهد افزایش رنج و مشکلات مردم هستیم. دلسوزی و مدیریت دو امر مهم در در استان کرمانشاه است؛ این استان مظلوم از فقدان مدیریت کارآمد و توانمند رنج می‌برد.

بی‌شک مطالبه امروز مردم استان کرمانشاه از دولت سیزدهم که همان انتصاب مدیران کارآمد، توانمند، دلسوز و جهادی است، می‌تواند زمینه رشد و توسعه استان را فراهم آورد و رضایتمندی و اعتماد مردم غیور، سرافراز، فهیم و ولایت مدار کرمانشاه را به همراه داشته باشد.

استان کرمانشاه با توجه به مشکلات موجود باید نگاه ویژه‌ای در مسیر انتخاب مدیران به آن صورت بگیرد تا بتوان از فرصت‌های بهتری در جهت خدمت به مردم بهره گرفت. در این راستا توجه به دغدغه‌های اصلی، احصای مشکلات، رفع چالش‌ها و موانع با برنامه‌ریزی منسجم و علمی، توجه به اولویت‌ها، پیگیری طرح‌ها و مشکلات نیمه کاره، پرهیز از سیاسی بازی و نگاه جناحی در امور، رسیدگی به مشکلات اقشارآسیب پذیر، جذب سرمایه‌گذار در توسعه و پیشرفت استان و رفع موانع تولید و حضور مدیران میدانی و کارآزموده و عمل گرا و دوری از روزمرگی و استفاده از روش های علمی و کارآمددر مقابله با بحران‌ها و ارتباط تنگاتنگ با مردم و استقبال از اقشار مختلف با درب‌های باز و بهره‌گیری از مشاوره‌های علمی و نخبگان، بخشی از مطالبات به حقی است که باید به آن توجه شود.

امیدواریم در جهت گزینش مدیران، بهترین افراد به لحاظ تجربه و روحیه انقلابی و مردمی و دارای تخصص و تعهد تلاش های خوبی صورت بگیرد و این استان در مسیر رشد و توسعه بتواند بخش زیادی از عقب ماندگی ها را جبران سازد. امروز استان کرمانشاه به مدیرانی نیاز دارند که با صداقت، دانش، روحیه انقلابی و جهادی و مردمی بودن به جای پشت میزنشینی و به دور از شعارزدگی و آمار سازی پا در میدان عمل بگذارد.

کرمانشاهیان از رئیس جمهور محترم بی صبرانه انتظار دارند که استانداری برای این استان انتخاب کند که استان کرمانشاه را به جایگاهی برساند که شایسته مردم این دیار کهن است.‌

کد خبر 18124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha