عدم پذیرش بیماران کرونا در مراکز درمانی آذربایجان غربی تکذیب شد

سرویس آذربایجان غربی- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی عدم پذیرش بیماران کرونا با وجود تخت خالی در استان را تکذیب کرد و گفت: بررسی ها نشانگر افزایش تعداد موارد پذیرش و بستری بیماران در مراکز درمانی است.

به گزارش کردپرس، دکتر ابراهیم حسنی در جمع خبرنگاران گفت: از آغاز خیز پنجم بیماری کرونا و افزایش مبتلایان و مراجعین به مراکز درمانی، کارشناسان حوزه معاونت امور درمان دانشگاه با حضور و استقرار در کلیه مراکز درمانی و ایجاد تعامل و هماهنکی های لازم با مسئولین واحدها بر روند اجرایی نمودن و پذیرش بیماران نیازمند نظارت داشته اند.

او افزود: بررسی مستندات آماری موجود در واحد mcmc دانشگاه و HIS معاونت درمان در خصوص میزان پذیرش بیماران در بیمارستان های خصوصی نشانگر افزایش تعداد موارد پذیرش و بستری بیماران در آن مراکز با توجه به شیب صعودی مراجعین بوده است که جای تقدیر دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تاکید کرد: علیرغم مشکلات عدیده جهت تامین نیازهای ضروری و پرسنلی در بیمارستان ها، خوشبختانه با هماهنگی و تعامل بیش از پیش کلیه مراکز درمانی حداکثر تلاش برای پذیرش بیماران و ارائه خدمات تشخیصی درمانی صورت گرفته و هیچ بیمارستانی با وجود تخت خالی در بخش کرونا از پذیرش بیمار امتناع نکرده است.

کد خبر 18006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha