قباد طالبانی: حزب دمکرات از رأی شهروندان به احزاب کوچک استقبال می کند تا به‌ عنوان جریان تصمیم گیر باقی بماند

سرویس عراق و اقلیم کردستان - قباد طالبانی رئیس ائتلاف کردستان در انتخابات پارلمانی عراق (متشکل از اتحادیه میهنی و جنبش تغییر) گفت: حزب دمکرات ;کردستان (پارتی) از اینکه رأی دهندگان به احزاب کوچک رأی بدهند و این حزب به عنوان جریان تصمیم گیر اقلیم باقی بماند استقبال می کند.

به گزارش کرد پرس به نقل از شار پرس، قباد طالبانی خطاب به مردم اقلیم کردستان گفت: ما برای وحدت موضع کردها در بغداد تلاش می کنیم. به همین دلیل از شما می خواهم به ائتلاف کردستان رأی بدهید تا بتوانیم با این اتحاد از حقوق مردم اقلیم کردستان در زمینه بودجه و حقوق مالی شان دفاع و خدمات بیشتری را برای شهروندان ارائه کنیم.

معاون نخست وزیر اقلیم کردستان در سخنرانی تبلیغاتی اش در منطقه رانیه اقلیم کردستان با درخواست از شهروندان برای رأی به نامزدهای ائتلاف کردستان، اعلام کرد: رأی دادن به جریانات و احزاب کوچک منطقه، به منزله رأی غیر مستقیم به جریان رقیب ائتلاف کردستان، یعنی حزب دمکرات کردستان.

رئیس ائتلاف کردستان تصریح کرد: با همکاری یکدیگر، در اقلیم کردستان تغییر و اصلاحات بنیادین به وجود خواهیم آورد و این تغییرات در زمینه مدیریت، شفافیت، مبارزه با فساد، اصلاحات و عدالت اجتماعی ممکن است.

قباد طالبانی همچنین گفت: به صراحت اعلام می کنم که حزب دمکرات کردستان از اینکه شهروندان به جریانات کوچکتر رأی بدهند استقبال می کند. زیرا اگر ائتلاف کردستان، تعداد کمی از کرسی های مجلس را به دست بیاورد حزب دمکرات به جریان بی رقیب تبدیل خواهد شد و در صحنه سیاسی اقلیم کردستان و بغداد به جریان بی رقیب تبدیل خواهد شد.

کد خبر 17176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha