427 هزار دز واکسن کرونا در کردستان تزریق شده است

سرویس کردستان - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه استان کردستان به نسبت جمعیت و تعداد بستری ها کمترین میزان مرگ و میر بر اثر کرونا در کشور را دارد، گفت: تا امروز 427 هزار دز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.

به گزارش کرد پرس، محمدابراهیم زارعی در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا که با حضور معاون سازمان بازرسی کشور برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های کادر بهداشت و درمان برای مقابله با بیماری کرونا، اظهار کرد: از آغاز شیوع کرونا ۴۵ جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا و ده ها جلسه دیگر در کمیته ها و زیر مجموعه های دیگر برگزار شدە است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۹٨ هزار بازدید مشترک از اماکن و اصناف انجام شدە است، افزود: در همین مدت 3 هزار و ۵۰۰ واحد پلمب و تعداد 2 هزار و ۵۰۰ مورد نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: از آغاز شیوع کرونا ۳۴ هزار نفر بستری و متاسفانه تعداد هزار و ۵۵۴ نفر نیز فوت کرده اند.

زارعی در بخش دیگری ازسخنان خود روند واکسیناسیون در استان را رضایت بخش عنوان کرد و یادآور شد: در سطح استان کردستان ۴۲۷ هزار نفر دز اول و ۱۹۴ هزار نفر نیز هر 2دز واکسن را تزریق کردە اند.

کد خبر 17043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha